سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شهر من گمشده است اردکان
وبلاگ حرف هایی خودمانی است در مورد شهرم حرف هایی که شاید به تعداد شهر های ایران قابل تکرار باشند
یکشنبه 90 دی 11 :: 9:8 صبح ::  نویسنده : دختر کویر

حیفم اومد این مطلب رو نگذارم هرچند سیر مطالبم به هم میخوره ولی جالبه برای اوناییکه فکر می کنن تابش اصلاح طلبه غافل از اینکه

رئییس فراکسیون اقلیت به عنوان اصلاح طلب شناخته نمی شود:

به گزارش مشرق ،صادق زیبا کلام فعال سیاسی اصلاح طلب و استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در گفت وگو با  فارس گفت:

به دو دلیل در انتخابات مجلس نهم ثبت نام نکردم. دلیل اول این است که اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم شرکت نمی کنند و بنابراین بنده هم داوطلب نمایندگی مجلس آتی نشدم.  دلیل دومم این است که اگر به فرض اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم شرکت می کردند و بنده هم ثبت نام می کردم، ردصلاحیت می شدم.

این استاد دانشگاه در پاسخ به این سؤال که تاکنون اکثر اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم داوطلب نمایندگی شده اند، تصریح کرد: هیچ گروه اصلاح طلبی که به معنی واقع کلمه اصلاح طلب باشد و صبغه دوم خردادی داشته باشد، اعلام نکرده در انتخابات مجلس آتی شرکت می کند.

 وی در پاسخ به این سؤال که چرا حزب مردم سالاری که یک گروه اصلاح طلب است وارد انتخابات مجلس نهم شده و جمعی دیگر از اصلاح طلبان مانند خانم راستگو و کواکبیان و ... داوطلب نمایندگی مجلس شده اند؟ گفت: این گونه افراد و گروه ها را اصلاح طلب توصیف نمی کنم، بلکه اینها را غیراصول گرا می دانم. فکر نمی کنم هیچ گاه کواکبیان، راستگو و ... گفته باشند اصلاح طلب هستیم و فکر نمی کنم طرفداران اصلاح طلبان این افراد و گروه ها را اصلاح طلب بشناسند.

البته حرف ها آقای زیبا کلام برای ما سند نیست ولی اینکه در درون گروه اصلاح طلبان اینان که امروز به انزوا می روند باز هم تلاش می شود گروه خود را کوچکتر کنند و به دو گروه اصلاح طلب و غیر اصول گرا تبدیل شوند جالب و قابل تامل است.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 44
کل بازدیدها: 120512

عنوان لوگوی شما



>